انتخاب یک گوشی مناسب برای چت و مکالمه رایگان
 
درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 1912
بازدید کل : 149117
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : امير خليل


 

 

مدتی پیش مطلبی در مورد سرویس های اینترنت مناسب با‎ Nimbuzz نوشته بودم. اکنون میخواهیم گوشی های موبایل موجود در بازار را بررسی کنیم تا ببینیم کدامیک مناسب چت و کدامیک مناسب تماس های رایگان و ارزان قیمت میباشد.

همانطور که گفته بودیم شما به یک سرویس دیتا نیاز دارید، بنابرین تلفن همراه شما نیز باید از این سرویس ها پشتیبانی کند. اگر تنها قصد دارید با دوستان و آشنایان خود چت کرده و علاقه ای به برقراری تماس های رایگان ندارید GPRS میتواند نیاز شما را برآورده کند.‏ اکثر گوشی های موجود از این قابلیت پشتیبانی میکنند. قدم دوم مشاهده صفحه get.nimbuzz.com میباشد. اگر گوشی مورد نظر شما جزو گوشی های لیست شده این صفحه باشد دیگر جای نگرانی وجود ندارد و میتوانید Nimbuzz را روی گوشی خود نصب کرده و با دوستان و آشنایان خود چت کنید.

Nimbuzz تقریبا از تمامی گوشیها با سیستم عامل سیمبین، ویندوز موبایل، آندروید، آیفون و بلک بری و گوشی های با قابلیت جاوا پشتیبانی میکنند. علاوه بر موارد فوق در انتخاب تلفن همراه بهتر است به خوش دست بودن آن نیز توجه داشته باشید. اگر جزو افرادی باشید که با دوستان خود زیاد چت می کنند، این موضوع اهمیت بیشتری خواهد داشت. بعد از مدتی چت و مکاتبه ممکن است انگشتان شما خسته شوند، و شاید مثل من در طولانی مدت در انگشتانتان درد شدیدی احساس کنید. در این صورت یک تلفن همراه صفحه لمسی (تاچ اسکرین) برای شما بسیار مناسب است. با وجود اینکه من حدود 6 ماه است گوشی دکمه دار خود را کنار گذاشته ام، اما هنوز درد ناشی از چت زیاد در سال گذشته را در انگشتانم احساس میکنم :D .

در زیر چند نمونه از مناسب ترین گوشی ها برای چت در نیمباز را برای شما معرفی میکنم.

نوکیا N8 بازهم نوکیا توانست با تولید یک گوشی دیگر جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده موبایل حفظ کند. نوکیا ان8 با امکاناتی نظیر صفحه نمایش AMOLED ، دوربین 12 مگاپیکسلی کارل زایس، پردازنده 680 مگاهرتز، 3G ‎، وای فای، سیستم عامل Symbian ^3 OS ،قطب نمای دیجیتال و فرستنده FM نظر خیلی ها را بخود جلب کرده است. لمسی بودن صفحه آن چت کردن با آن را بسیار آسان و سریع کرده است. قیمت این گوشی در بازار ایران در حدود 580 هزار تومان میباشد.

گوگل نکسوس وان سیستم عامل آندروید قابلیت های زیادی دارد، مخصوصا اگر از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند. در آندروید شما میتوانید چندین برنامه را به صورت همزمان اجرا کنید بدون اینکه از سرعت و عملکرد گوشی شما کاسته شود. علاوه بر آن آندروید هیچوقت آلوده به ویروس و کدهای مخرب نمیشود. قیمت این گوشی با سیستم عامل فارسیتل (نسخه بومی شده آندروید 2.3) در بازار ایران 610 هزار تومان میباشد.

نوکیا 5800 این گوشی در حال حاضر یکی از محبوب ترین گوشی ها در بین کاربران نیمباز میباشد. قیمت پایین نسبت به سایر کوشی های لمسی و امکاناتی نظیر جی پی اس، وای فای، شتابسنج، سیستم عامل سیمبین و دوربین 3.2 مگاپیکسلی آن (البته 5800 کیفیت پایین تری نسبت به سایر گوشی های 3.2 مگاپیکسلی دارد) آن را تبدیل به یک گوشی دوست داشتنی کرده است. شما میتوانید این گوشی را به قیمت 240 هزار تومان از بازار خریداری نمایید. اگر قیمت آن را بالا می بینید میتوانید از گوشی های 5233 و 5230 استفاده کنید که به مراتب ارزان تر از 5800 میباشند اما از شبکه محلی بیسیم پشتیبانی نمیکنند و برای تماس از طریق NimbuzzOut مناسب نمیباشند.

نوکیا ‎ C5 یک گوشی مناسب با سیستم عامل سیمبین برای کسانی که به صفحه کلید T9 علاقه مند هستند میباشد. این گوشی دارای امکاناتی نظیر دوربین 3.2 مگاپیکسل، GPS، رادیو اف ام، و 3G میباشد. اما به دلیل عدم پشتیبانی از شبکه محلی بیسیم برای تماس های رایگان چندان مناسب نمیباشد. قیمت این گوشی در بازار ایران حدودا 175 هزار تومان میباشد.

نوکیا E72 یکی از بهترین گوشی ها با صفحه کلید QWERTY میباشد. این گوشی هم با امکاناتی مانند دوربین 5 مگاپیکسلی، شبکه بیسیم، 3G و … برای چت و تماس های رایگان مناسب می باشد. قیمت این گوشی 335 هزار تومان است اما اگر توانایی خرید آن را ندارید میتوانید یک E71 با امکانات تقریبا مشابه و قیمت 250 هزار تومان خریداری نمایید.

نظر شما در مورد مناسب ترین گوشی برای چت و مکالمه رایگان و ارزان قیمت چیست؟ شما چه گوشی را پیشنهاد میکنید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب